Buscar este blog

domingo, 22 de abril de 2012

3ª MOSTRA D'AFORISMES PEPE RUBIANES . .SANT JORDI 2012.





 Aquest any la participació  en la  3 mostra  d'aforismes Pepe Rubianes ha estat de 95 alumnes d'ESO i  Batxillerat .  
El  premi ha consistit en l'entrega d'un mussol com a símbol de l'au que vola de nit però ho veu tot mentre la resta dormim en la foscor. Explicada la metáfora el lliurament en el concurs va donar la possiblitat d'escoltar els tres afororismes guanyadors  de 

David González  de 1 Batxillerat  
Cristian Herrera de   2 Batxillerat
Alex Morillas  de  2  d'ESO. 


La presentadora de preguntava sobre el cognom del qui homenatja el concurs per pronunciar bé . A la taula els tres mussolets i un video de "Rubianes solamente" que enguany no vam poder passar. 
La lectura per part del professor de filosofia del centre dels tres aforismes va servir per difondre el concurs amb intenció que la resta de cursos continuïin els nois i noies del centre que el pensament lliure i la llibertat en aquests temps són valors pels que cal lluitar i defensar... 

La fundació Pepe Rubianes  molt amablement ha volgut interessar-se per la nostra feina i per saber de l'homenatge que per tercer any fem a la figura de Pepe Rubianes . 

2 comentarios:

Guillermo Torres dijo...

Buenos días Xavier. Te contacto desde la Fundació Pepe Rubianes motivado por conocer el significado del título de esta entrada de tu blog que incluye Premi Pepe Rubianes. Supongo en todo momento que es una forma de homenajear al artista, lo cual te agradece la familia y la fundación, pero desde hace unos meses está constituido el Premio Pepe Rubianes, del cual se publicarán las bases en septiembre próximo. Para que no surjan confusiones ni equívocos al respecto, te solicitamos el "no uso" de la categoría de premio relacionada con el actor, sin mencionar todo lo relacionado a los derechos del nombre Pepe Rubianes como marca.
Agradeceremos tu comprensión y si nos quieres contactar estamos atu disposición en www.fpeperubianes.org, en FB o en el teléfono 616990990.

Saludos cordiales, Guillermo Torres (gerente)

Guillermo Torres dijo...

Te contacto nuevamente para dejar constancia en el blog que no hay ninguna objeción en que se continúe utilizando el nombre de Pepe Rubianes en la Mostra d'aforismes. Te he enviado un correo electrónico. Saludos.

PUBLICIDAD GRATUITA